Gorillaz

het is niet zo zinnig dus zet hier maar niet erg belangrijke info neer :P
Plaats reactie
Artanicman
goede gebruiker
Berichten: 225
Lid geworden op: 12-01-2014 18:52

Gorillaz

Bericht door Artanicman » 16-02-2014 19:24

Ik weet niet of jullie hun kennen, het is ook niet zo'n hele populaire band, maar hun muziek is wel erg goed! Hun band is een beetje apart, en je ziet ook nooit de artiesten als hunzelf. Ze hebben allemaal een Cartoon-Synoniem. Ik ben echt dol op dat soort dingen maar ja ik ben gewoon Crazyhihi. Een paar aanraders van nummers zijn bijvoorbeeld Clint Eastwood, Dare, Rock The House, Dirty Garry, Stylo, Plastic Beach en Rockit. Zoek maar wat van hun nummers op, en laat me weten wat jullie ervan vinden!
THoG is cool!

Bartgamezzz
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 12-01-2014 17:15

Re: Gorillaz

Bericht door Bartgamezzz » 17-02-2014 11:23

Artanicman schreef:Ik weet niet of jullie hun kennen, het is ook niet zo'n hele populaire band, maar hun muziek is wel erg goed! Hun band is een beetje apart, en je ziet ook nooit de artiesten als hunzelf. Ze hebben allemaal een Cartoon-Synoniem. Ik ben echt dol op dat soort dingen maar ja ik ben gewoon Crazyhihi. Een paar aanraders van nummers zijn bijvoorbeeld Clint Eastwood, Dare, Rock The House, Dirty Garry, Stylo, Plastic Beach en Rockit. Zoek maar wat van hun nummers op, en laat me weten wat jullie ervan vinden!
als je van dat soort dingen houdt moet je ook lordi opzoeken goede nummers zijn: it snows in hell, the riff en beast lose in paradise
forall!!!

Artanicman
goede gebruiker
Berichten: 225
Lid geworden op: 12-01-2014 18:52

Re: Gorillaz

Bericht door Artanicman » 17-02-2014 16:04

Bartgamezzz schreef:
Artanicman schreef:Ik weet niet of jullie hun kennen, het is ook niet zo'n hele populaire band, maar hun muziek is wel erg goed! Hun band is een beetje apart, en je ziet ook nooit de artiesten als hunzelf. Ze hebben allemaal een Cartoon-Synoniem. Ik ben echt dol op dat soort dingen maar ja ik ben gewoon Crazyhihi. Een paar aanraders van nummers zijn bijvoorbeeld Clint Eastwood, Dare, Rock The House, Dirty Garry, Stylo, Plastic Beach en Rockit. Zoek maar wat van hun nummers op, en laat me weten wat jullie ervan vinden!
als je van dat soort dingen houdt moet je ook lordi opzoeken goede nummers zijn: it snows in hell, the riff en beast lose in paradise
Bart eentje van Lordi lijkt verrassend veel op Ragmar hoe komt dat?
Afbeelding
THoG is cool!

Bartgamezzz
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 12-01-2014 17:15

Re: Gorillaz

Bericht door Bartgamezzz » 17-02-2014 19:06

Artanicman schreef:
Bartgamezzz schreef:
Artanicman schreef:Ik weet niet of jullie hun kennen, het is ook niet zo'n hele populaire band, maar hun muziek is wel erg goed! Hun band is een beetje apart, en je ziet ook nooit de artiesten als hunzelf. Ze hebben allemaal een Cartoon-Synoniem. Ik ben echt dol op dat soort dingen maar ja ik ben gewoon Crazyhihi. Een paar aanraders van nummers zijn bijvoorbeeld Clint Eastwood, Dare, Rock The House, Dirty Garry, Stylo, Plastic Beach en Rockit. Zoek maar wat van hun nummers op, en laat me weten wat jullie ervan vinden!
als je van dat soort dingen houdt moet je ook lordi opzoeken goede nummers zijn: it snows in hell, the riff en beast lose in paradise
Bart eentje van Lordi lijkt verrassend veel op Ragmar hoe komt dat?
Afbeelding
kwee nie. Maar je vindt je het leuke muziek?
forall!!!

Artanicman
goede gebruiker
Berichten: 225
Lid geworden op: 12-01-2014 18:52

Re: Gorillaz

Bericht door Artanicman » 17-02-2014 19:49

Bartgamezzz schreef:
Artanicman schreef:
Bartgamezzz schreef:als je van dat soort dingen houdt moet je ook lordi opzoeken goede nummers zijn: it snows in hell, the riff en beast lose in paradise
Bart eentje van Lordi lijkt verrassend veel op Ragmar hoe komt dat?
Afbeelding
kwee nie. Maar je vindt je het leuke muziek?
ja best wel alleen dat filmpje van the riff is wel een beetje.. hoe moet ik het zeggen xD
THoG is cool!

Bartgamezzz
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 12-01-2014 17:15

Re: Gorillaz

Bericht door Bartgamezzz » 17-02-2014 21:09

Artanicman schreef:
Bartgamezzz schreef:
Artanicman schreef:Bart eentje van Lordi lijkt verrassend veel op Ragmar hoe komt dat?
Afbeelding
kwee nie. Maar je vindt je het leuke muziek?
ja best wel alleen dat filmpje van the riff is wel een beetje.. hoe moet ik het zeggen xD
raar xD
forall!!!

Artanicman
goede gebruiker
Berichten: 225
Lid geworden op: 12-01-2014 18:52

Re: Gorillaz

Bericht door Artanicman » 18-02-2014 15:41

Bartgamezzz schreef:
Artanicman schreef:
Bartgamezzz schreef:kwee nie. Maar je vindt je het leuke muziek?
ja best wel alleen dat filmpje van the riff is wel een beetje.. hoe moet ik het zeggen xD
raar xD
Een beetje té apart xD
THoG is cool!

Bartgamezzz
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 12-01-2014 17:15

Re: Gorillaz

Bericht door Bartgamezzz » 18-02-2014 19:22

Artanicman schreef:
Bartgamezzz schreef:
Artanicman schreef:ja best wel alleen dat filmpje van the riff is wel een beetje.. hoe moet ik het zeggen xD
raar xD
Een beetje té apart xD
een beetje te geil xD
forall!!!

Artanicman
goede gebruiker
Berichten: 225
Lid geworden op: 12-01-2014 18:52

Re: Gorillaz

Bericht door Artanicman » 18-02-2014 19:31

Bartgamezzz schreef:
Artanicman schreef:
Bartgamezzz schreef:raar xD
Een beetje té apart xD
een beetje te geil xD
lool
THoG is cool!

Plaats reactie